دانلود Merge Town 3.7.0 - بازی سرگرم کننده شهر پازلی اندروید + مود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Merge Town 3.7.0 - بازی سرگرم کننده شهر پازلی اندروید + مود

دانلود Merge Town 3.7.0 - بازی سرگرم کننده شهر پازلی اندروید + مود

 


Merge Town – شهر پازلی یک بازی پازل سرگرم کننده و خاص از استودیوی بازیسازی Gram Games Limited برای دستگاه اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. تا حالا آرزوی این را داشته اید که شهردار شوید و مدیریت یک شهر را در دست بگیرید!؟ بعد هم شاهد رشد و گسترش شهرتان و تبدیل شدن آن به یک کلان شهر باشید!؟ خوب اگر جواب تان مثبت است؛ باید بگوییم این بازی مخصوص شما طراحی و ساخته شده است! قوانین بازی Merge Town بسیار ساده است، شما یک تکه زمین در اختیار دارید و باید به تدریج شهری در آن بسازید. به مرور زمان خانه ها و دیگر اماکن را بسازید و برای افزایش تعداد ان ها تلاش کنید! هدف اصلی شما تلاش برای تبدیل شهرتان به بزرگترین شهر دنیاست، از نظر خودتان این توانایی را دارید که شهرتان را به یک کلان شهر تبدیل کنید؟! به طور کلی، خانه بسازید، خانه های تان را با هم ترکیب کنید و همین طور شهرتان را گسترش دهید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و ساده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Merge Town نظرتان را جلب میکند.




ادامه مطلب
دانلود Troll Face Quest Video Games 1.7.0 - بازی پازل جالب و محبوب

دانلود Troll Face Quest Video Games 1.7.0 - بازی پازل جالب و محبوب "صورت مسخره و کاراکترها بازی ها ر

 

Troll Face Quest Video Games – صورت مسخره و کاراکترها بازی ها رایانه ای بازی سرگرم کننده، محبوب و جالب در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی Spil Games برای اندروید است. در بازی Troll Face Quest Video Games شما به سفری هیجان انگیز می روید که در آن باید انواع و اقسام معماها که بعضی از آن ها غیر قابل حل به نظر می رسند، را حل کنید و معروف ترین کاراکترهای تاریخ بازی های رایانه ای را به مسخره بگیرید! همه شخصیت های معروف بازی های رایانه ای اینجا حضور دارند ؛ نامشان را نمی آوریم تا از مسخره شدن شان خجالت نکشند! این جا قرار است تمام کاراکترهای معروف بازی های حادثه ای اول شخص، بوکسورها، نینجاها، اورک های ترسناک، کاراکترهای بازی های پازلی و حتی کاراکترهای بی گناهی که در بازی های رایانه ای موش آزمایشگاهی می شوند را به مسخره بگیریم! جالب است نه؟! بیش از 30 مرحله مختلف در بازی Troll Face Quest Video Games انتظار شما را می کشند، فرقی ندارد دوستدار چه نوع سبکی از بازیها هستید، این بازی با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

 




ادامه مطلب
دانلود The Labyrinth 1.7 - بازی پازل دخمه پرپیچ و خم اندروید !

دانلود The Labyrinth 1.7 - بازی پازل دخمه پرپیچ و خم اندروید !

 

The Labyrinth – دخمه پرپیچ و خم یک بازی پازل فوق العاده زیبا و سرگرم کننده از استودیوی باز سازی EivaaGames برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در پلی استور منتشر شده . تمام گیم پلی بازی حول پیخ و خم ها و گوی موجود می چرخد، تنها کاری که شما می کنید این است که با دقت زیاد گوی را به مقصد برسانید، در راه رسیدن به هدف طیف گسترده ای از سوراخ ها و گودال ها وجود دارد که می بایست از ان ها به سلامت عبور کنید! کنترل گوی با شتابسنج گوشی صورت می پذیرد و با هر بار افتادن در سوراخ باید از ابتدا برای رسیدن به هدف تلاش کنید! 50 مرحله خاص و منحصر به فرد در The Labyrinth گنجانده شده است که با پیشروی در مراحل رفته رفته درجه سختی افزایش می یابد. اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل با گیم پلی خاص و آرامش بخش اید، بدون شک The Labyrinth با طراحی و ساخت خوب نسبت به حجم ناچیز نظرتان را جلب میکند.




ادامه مطلب
دانلود Minecraft 1.9.0.3 - بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرافت اندروید + مود

دانلود Minecraft 1.9.0.3 - بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرافت اندروید + مود

http://www.android90.ir/upload/a/android90ir/image/postsimage/android90ir-14.jpg

 

Minecraft – Pocket Edition از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری و آرکید از استودیوی بازیسازی Mojang می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و به درخواست کاربران قصد معرفی نسخه آندرویدی ان را داریم! نسخه ی اندرویدی بازی Minecraft – Pocket Edition با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از 10.000.000 خرید را به خود گرفته است و این مورد برای یک بازی پولی با این قیمت واقعا یک شگفتی است! در بازی ماینکرافت شما به صورت آزادانه به ساخت و ساز می پردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می کنید! به طور کلی به هر آنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید! ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است، همه ی بلوک ها و شکل هایی که می خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که به بهترین شکل ممکن این بلوک ها را کنار هم قرار دهید؛ پس به دقت بسیار زیادی نیاز است زیرا قرار دادن یک تکه به صورت اشتباه علاوه بر آنکه شکل ساختمان را خراب می کند ممکن است باعث شود تا کل ساختمان فرو ریخته و شما را وادار کند تا ساختمانی جدید را از اول شروع کنید!




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 1 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک